Πολιτική επιστροφών – ακυρώσεων – αλλαγών

Η ακύρωση της παραγγελίας μπορεί να γίνει τηλεφωνικά ή μέσω email στο info@ginza.gr εντός 2 ωρών από την ολοκλήρωση της παραγγελίας.

Σε περίπτωση επιστροφής του προϊόντος, έχετε τη δυνατότητα να το επιστρέψετε εντός 14 ημερών από την ημερομηνία αποστολής του (αυτή που αναγράφει η απόδειξη), και θα πρέπει να είναι στην αρχική του κατάσταση με την απόδειξη αγοράς μέσα, τα καρτελάκια στη θέση τους και μόνο έτσι. Σε διαφορετική περίπτωση (χρήσης ή αλλοίωσης αυτού ή της συσκευασίας) η επιστροφή δεν θα γίνεται δεκτή.

Επιστροφές και αλλαγές σε σκουλαρίκια δε γίνονται για λόγους υγιεινής.

Οι αλλαγές προϊόντων γίνονται  μόνο μέσω της ACS, σε διαφορετική περίπτωση οι επιβαρύνσεις προκύπτουν για τον πελάτη.

Σε περίπτωση αποστολής μέσω ταχυδρομείου, δεν φέρουμε ευθύνη για την απώλεια του δέματος.

Επιπλέον, σε περίπτωση αλλαγής ή επιστροφής, απαιτείται άμεση επικοινωνία πριν προχωρήσετε.

Αν επιθυμείτε επιστροφή χρημάτων, βάζετε μέσα ένα σημείωμα με τον αριθμό λογαριασμού, IBAN, τράπεζα και όνομα δικαιούχου. Επιστροφή χρημάτων δε γίνεται εφόσον έχει προηγηθεί μια αλλαγή προϊόντος.

Σε κάθε μία από τις περιπτώσεις, τα έξοδα επιβαρύνουν τον πελάτη, τα οποία είναι 6 ευρώ για την Ελλάδα και θα προστίθενται στην επόμενη αποστολή.

Για τις επιστροφές που γίνονται από την Κύπρο, ο πελάτης στέλνει το προιόν με δική του επιβάρυνση σύμφωνα με τα εκάστοτε τιμολόγια της courier της περιοχής του.

Η διεύθυνση στην οποία θα γίνονται οι επιστροφές-αλλαγές είναι Μαβίλη 4, Πεύκα Θεσσαλονίκη, ΤΚ 57010.

Στα εκπτωτικά προϊόντα δεν γίνεται επιστροφή χρημάτων, μόνο αλλαγή προϊόντος.